Wednesday 9 November 2011

happy birthday to you....

happy bezday to u..
happy bezday to you..
happy bezday to ibu..
happy bezday to you....

rase terharu je bile budak2 ni gn ayah die nyanyikan lagu bezday untuk aku...
bezday ibu kan 20.10.11 hari tu
tapi disebabkan aku buzy gn test
aku x celebrate pn..
ahad tu aku baru sampai rumah dari upm
bile masuk je rumah bebudak ni baru bangun tido.
biasanya aku akan sampai rumah dlm kul 5.30 - 6.00 pm cm tu la..
rupa-rupanya budak2 gn ayah dieorg ni dah siap2 tempahkan kek untuk aku..
siap masakkan lauk ayam masak kicap gn kerabu mangga+tomato
pandai korang berdikari yee...
bile ibu xde kat umah..
klu aku ade...
sume buat x tau je..
sepah kan rumah lg ade la..


abg gn adik tak sabor nak potong kek ibu..

kek tu dah tguris dari dlm fridge lg..
abg senyap2 potong kek sendiri...
patut la bile aku smpi asyik bukak fridge je..
sampai ayah nak buat surprise pn x menjadi

siap balut hadiah sendiri anak beranak tu gn bapak die...
ibu very appreciate what u allz done..
memang terharu..
thanx a lot to my hubby and anak2 ibu..
i love u all..


1 comment:

  1. wah bestnyer ada org celebrate besday....dah lama x celebrate =(

    ReplyDelete