Monday 21 November 2011

m@ster chef malaysia

skang ni kn tengah musim master chef malaysia
nak jadi calon2 master chef memang aku x mampu la...
kalau kat rumah bile time masak siap tanye hubby
"dah jam berapa ayah? alamak tinggal lg 15 minit to go.... "
huhu.. practice mcm kat master chef la..

hari khamis lepas lepas balik dari site kat seremban aku blk office.
sempat la bukak blog kak ana 
tengok die masak lamb chop. sedapnye...
balik tu jugak terus g jusco cari barang
memang x bole sabar lg...
esok pulak aku nak ke jb, sabtu & ahad aku ade class plak kat upm...
x bole tunggu dah..
mlm ni jugak aku nak buat...
tadaa... ni lah hasil nye...
dinner ktorg mlm tu..

syahmi siap cakap " sedap nyeee... ibu masak.."
adik pn ckp "dapppp.."
ibu pn bangga betul..

lamb chop lepas letak black paper sauce yg aku buat jugak...
huhu... 


syahmi slalu puji.. "sedap kan ibu masak. terima kasih ibu."
huhu.. terharu je bile dengar anak2 ckp cm tu..

1 comment:

  1. piah, kongsila resepi..aku nak gak wat lamb chop..huhu..husband aku suker western, tp aku ni kaki ulam n budu..so how?? bgtau la care wat nyer..

    and as usual; aku still xleh nk komen guna blog aku!!!! ~~Lea Aida

    ReplyDelete