Wednesday 14 December 2011

Cameron Highland - Day 2

pagi tu ktorg bgn agak lambat jugak la..
ape x nyer.. sejuk...
sebab sekarang ni kan musim hujan..
dalam kul 10pg baru keluar jln2..

tempat ni byk jual cactus gn pokok bunga..
aku x beli ape2 pn kat sini..
nak jugak beli cactus cantik2 ni.. murah plak tu..
tp bile pikir blk..
x payah la. kat bawah pn ade jual..
penot je angkut2 dr atas ni..

budak kecik ni memang pantang jumpe binatang2 ni..
die serbuu..
x main dpt duduk pn jadi la..

ni pn sama...

abg dan adik..

adik yg x habis2 gn tangan 1 malaysia die...

kat sini bole pungut strawberry gak.. tp hari ni tutup la..
strawberry byk dah kene pungut. 
hampa betul x dpt pungut strawberry..
beli jela yg dah siap pungut,..

adik pandang depan.. cheeeesss

strawberry byk x masak la..
sekarang cuti sekolah. byk pelancong dah pungut strawberry...

budak kecik ni memang susah nak handled. klu die nak turun, aku pn x mampu nak halang...
nak tgk beeesss besar,,,...
aku memang geram la..

last2, haa.. ko jln je la sendiri dik..

tempat ni pn byk jual cokelat..

aku gn abg je jln kat sini,..

die memang suke posing..
ikut je arahan aku..

adik dah penat.. tido kat kereta...
ayah yg tunggu..

lps tu ktorg terus turun lalu simpang pulai
mase ni aku memang rasa nak muntah
laki aku bawak laju kot..
sebab jalan kat simpang pulai ni besar, 
anak2 pn semua tido.
senang ayah nak drive



No comments:

Post a Comment