Tuesday 13 December 2011

majlis perkahwinan di Kajang

sabtu ahad tu aku memang ade class..
past tu pulak anak buah belah hubby ade majlis bertandang kat kajang...
ape lg budak2 tu suka lah minggu ni aku bawak g tgk "school ibu"..
malam tu ade majlis nikah dan sanding esok nya...
pagi tu aku g presentation dulu
so aku siap awal...
kul 8.00pg dah smpi upm
rumah pengantin tu dekat je dlm 15 minit je ke upm..

tema die hijau + putih

ni lah pasangan pengantin tu.. sama cantik sama padan..

anak buah hubby yg lelaki tu..
lepas mkn berabad pengantin siap karaoke lg..

aku x bole bantu la bawa dulang2 hantaran tu...
yg si kecik ni.. banyak lah cekadak die mintak lepaskan tgn...
cangkung la kat situ dik...
jgn harap dpt lepaskan diri

lepas tu memanjang je la berdokong..
x bole lepas ni si kecikni..
nanti habis kang bunga2 pengantin kat pelamin tu...

nasib baik abg pandai bawa diri sendiri..
die pun paham ibu dei kene jaga adik..
good boy abg..

kat dalam panas gak nye...
adik asik bising je..
aku terus bawak keluar..
tgk la.. org suruh buat "peace"...
die buat 1 malaysia pulak..
bole la dik..
jam abg tu jgn luper pulangkn blk ye...

kami 1 family..

yg belah kanan ni la bapak pengantin lelaki tu..
jauh dtg dr mersing

yg ni semua anak buah hubby..

ni pulak family belah hubby..

kepada pengantin baru
selamat menjalani hidup berumahtangga
semoga kekal ke akhir hayat..
amin.

No comments:

Post a Comment